zaterdag 20 juli 2013

HAUL: Sephora Kopenhagen!




Terug van vakantie! Zowel Silke als ik zijn op vakantie geweest, Silke zocht warme oorden op in Ibiza en ik ben net terug van een citytrip naar Kopenhagen, Denemarken.

En wat was ik blij toen ik de eerste dag door Ströget ( de langste autovrije winkelstraat van Europa) wandelde en tot mijn verbazing zag dat er een Sephora was. Niet zomaar een kleine winkel, maar de volledige eerste verdieping van een shoppingcenter!

Buiten Sephora, bleek Denemarken een paradijs op gebied van Make-up & kledingwinkels. Er waren nog twee andere winkelcentra (beiden weer heel de eerste verdieping vol) met make-up merken die in België niet of moeilijk te vinden zijn! A beauty-lover's dream!

Hier volgt mijn scandinavische buit ;)



Een oogschaduw van het huismerk van Sephora: n°16 Midnight swim. Het is een mengeling tussen donkergroen-blauw-grijs, wat het een erg aparte kleur maakt. Hij heeft een subtiele glans (geen glitter) waardoor de kleur nog beter uit komt. Ik heb gisteren een smokey eye met deze kleur geprobeerd en het is echt een aanrader als je eens iets anders wilt dan de standaard!


 (Sephora n°16 Midnight swim)



Twee waterproof eyeliners: "Contour eye pencil 12HR wear" in de kleuren: Strawberry Macaroon & Baby Blues. Zowel de eyeliners als de namen van deze twee zijn echt té gek! Ze blijven verbazend lang zitten en het zijn super kleurtjes voor de zomerr! Door de shimmer die in beiden zit verwerkt, lichten ze je ogen echt op. Daarboven hebben ze een erg smeuïge structuur waardoor je ze ook over je hele ooglid kunt gebruiken, zonder dat dit onaangenaam voelt.





And saving the best for last: NARS highlighter in de kleur Nico en NARS blush in de kleur "Orgasm". Twee geweldige producten, die direct naar mijn favoriete top 5 zijn gebombardeerd. Omdat ze absoluut een eigen review verdienen, zorg ik hier later voor. So keep posted...



Geniet nog van het zonnige weekend!

// Without even knowing it, I came across a Sephora in Copenhagen. Sephora is the place to be for a beautylover like me, so I went in an picked up a couple of products.
The first thing that caught my eye was the Sephora-brand eyeshadow in "Midnight Swim", it is a very unique color and extremely suitable for a smokey eye. It is a blueish-grey color with a hint of green in it.
Second, I bought two waterproof eyeliners in "Strawberry Macaroon" and "Baby Blues". The liners are very creamy. The shimmers can light up your eyes when used on the bottom lashline, or they can be used as eyeshadowbases.
Last but definitely not least, Nars' "Orgasm" and "Nico": an amazing hyped blush and a great highlighter. So excited about all the products!

xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...